Invertor trifazat de tracţiune (tip IVF) | ||||||||
Invertorul trifazat tip IVF controlează un motor de curent alternativ
în tracţiune şi în frână reostatică/recuperativă. Echipamentul este comandat prin sistemul cu microprocesor tip SATREC-MMA01. Este
proiectat pentru sistemele de acţionare al tramvaielor, pentru antrenarea unuia sau a două motoare. Tramvaiul are două sau mai multe astfel de invertoare, iar tramvaiul poate circula în tren de tramvaie. |
||||||||
modele | ||||||||
IVF 260FR/750 (cu modul IGBT) | ||||||||
IVF 260FR/600 (cu modul IGBT) | ||||||||
specificaţii tehnice | ||||||||
Tensiune nominală: 750 Vdc (IVF 200FR/750), 600 Vdc (IVF 200FR/600) | ||||||||
Variaţie tensiune: -30%...+25% | ||||||||
Putere nominală: 120...260kW | ||||||||
Curent maxim: 600A | ||||||||
caracteristici | ||||||||
Sistem de control cu microprocesor tip SATREC-MMA01 | ||||||||
Unitate de control cu DSP, cu control serial | ||||||||
Traductoare de curent şi tensiune incluse | ||||||||
Protecţie termică | ||||||||
Sistem de răcire: ventilaţie forţată | ||||||||
Două trepte de izolaţie | ||||||||
Grad de protecţie IP64 | ||||||||
dimensiuni | ||||||||
L x l x h = 1200 x 800 x 300 mm | ||||||||
masa = 145 kg | ||||||||
< înapoi | ||||||||